oktoober 01, 2008

Meie lühitutvustus.


Mina olen siis Marju.Esimet last oodates jäin koduseks(nüüdseks täpselt 5 a. kodus istunud)Olen selle mugava ja kohustustevaba eluga päris harjunud. Vahest muidugi jookseb kõik kokku...ja hakkan halama ning ennast mõttetuna tundma....aga praegu ei hakka halama.
Minu teinepool on Gianluigi(edasp.Gigi). Meie leivaisa, kallis kaasa ja superpapy. Tegeleb kinnisvaraäriga.
Meie tütar on Kristel Ally, praegu 4 ja poole aastane(s.14.04.04.) Käib teist aastat katoliiklikus eralasteaias ja sel aastal lõpuks läheb sinna heameelega.
Meie poeg on Martin Robin, praegu 18 kuune(s.26.03.07.) Meie oleme kahekesi kodused.Plaani järgi veel 2 aastat.
Selline on meie pere koosseis.Pudulojused puuduvad, ruumi puudusel.

3 kommentaari:

Diana Magnus, ütles ...

meeldiv :)

AnnuMannu ütles ...

Oi tere!!!Jàlle ùks blogi juures,mida lugeda:D

Maukas ütles ...

südamest tänud kõigile...see annab mulle julgust juurde.