oktoober 18, 2008

Kiku ja Ditrice.

Kiku parim sõbranna on Beatrice. Kuni eelmise aastani ei suutnud Kiku seda nime välja öelda. Niisiis ristis ta Ditriceks. Meile jäi see ka külge. Ditrice lahutamatu osa on tema räsitud ja päevi näinud Winnie. Ja kui ära väsib, siis rändavad suhu kaks sõrme.
Ditrice on väga elav skorpioni-tüdruk. Kuni selle suveni oli Kiku selle paari, rahustav pool. Nad said super hästi läbi.(nagu särk ja pee) Nüüd aga on K oma headusest "välja kasvanud" ja tülid Ditricega on lihtsad tulema.
Tuttavaks saime 2005.a. Peamiselt kantseldab Bead tema vanaema, kuna ema käib tööl. Nii olen mina ka vanaema sõbranneks saanud. Ta on vist ainus vanem inimene, kellega suheldes end vabalt tunnen. Mina olen ju kasvanud vaimus:laps segab vanemate jutule vahele siis, kui kana pissib.
Eile tegin ma sõbrantsidele, lehtedest kroonid ja nendest said regine d'autunno (sügiskuningannad) Selle eestlastele, tavalise pärjapunumise tööga, sain ma siinsete laste ja nende emade imetlusobjektiks, kui tõeline osavnäpp ;-P Seda juhtub alati ka suvel, kui lillepärgi punun. Millegipärast siin seda tehnikat ei tunta.
Seda pilti klõpsides kuulsin Kikut Beale seletames: facciamo sexy foto(teeme seksikad pildid) Ja seda nad siis tegid.....ausõna mina Kikut selles vallas veel ei instrueeri.
No ja aina hullemaks läks. Pärast otsustasid nad musitama hakata(ikka suule) Ja siis oli endil nalja nabani.
Vanaema püüdis neile ikka seletada, et nii ei sobi ja nii võib saada hambakaariase...:-)) Nii hull see asi muidugi ei olnud, andsid lihtsalt väikse plaksuva musi.
Mina püüdsin neid musisi fotokale jäädvustada, aga ei õnnestunud.
Siin on nad Ditrice sünnipäeva aegu ja vaesekesel oli kõrge palavik. Meie juures vajus ikka päris ära, ei saanud sõrmi ega sõnu suust.
Kiku viimasel sünnipäeval olid nad ka pidevalt kaelapidi koos. Teised lapsed oleks võinud olemata ka olla. Nemad 2 otsisid aina teineteise seltsi.

Tordi ees olid nad muidugi jälle koos....
Loodame et nende sõprus jääb kestma. Seni pole suutnud neid ka erinevad lasteaiad lahutada. Kuna elame päris kõrvuti, siis äkki hakkavad koos algkoolis käima. Ainus asi mis mulle ja eriti Gigile ei meeldi, on Bea suuvärk. Temalt on Kiku parasjagu"keelatuid sõnu" kuulnud ja kõrvataha pannud. Seda kõnepruuki õpib Bea aga oma isalt ja onult, kes kokku saades ja omi nalju tehes, tüdruku juuresoleku unustavad.
Maikuus sünnib ka super armukadedale Beale väike õde või vend. Mardikat eraldi Ditrice aktsepteerib, aga Kikut ja Matut koos näha ei suuda.
See post sündis Kiku soovi(tuse)l. ;-)

2 kommentaari:

Diana Magnus, ütles ...

t+esti ma loodan ka et nad jäävad alati suhtelema.. nii kahju kui ei jääks.. mul kahjuks on selline sõbranna kellega enam nii e suhtle.. See on super kui sul on hea sõbranna kellega kõike jagada ;) onju :P

Maukas ütles ...

Lasteaia aegseid sõbrantse pole minulgi enam alles. Kõige kaugem kontakt on esimese klassi pinginaaber.:) Eks neid sõbrantse tuleb ja läheb, jäävad need õiged.