detsember 01, 2008

Tanial ja Willyl külas.

Lapsed Tanialt Willylt saadud sokolaadiste advendikalendritega.:P

Pühapäeval käisime siis noorpaaril külas. Niisama lõunal ja nats ka sellepärast, et Tanial oli reedel sünnipäev. Lõunalauas sai muidugi õgitud...(lasanje, brasato, lenticchie, funghi, panettone, crostata)mina isiklikult sain 1.5 kg raskemaks. Mis polegi eriti hull, kuna olingi juba liiga kondine;) Lastele meeldis ka lasanje väga. Tuli meelde, et pole ise seda ammu teinud.
Olen juba maininud, et lastele seal tegevust eriti ei ole. Puuduvad mänguasjad ja igalpool on ripakil"keelatud asjad" Kuid fantaasiast neil ju puudust ei ole. Mängisid siis plastik topsidega ja kommidega. M viskas neid põrandale laiali ja K abiga jälle korjasid kokku. M neid süüa ei proovinudki, K mõni liiast kadus ikka põske. Lõunauinak jäi Mardikal liiga lühikeseks, teises toas käis ju jalka, perepoegade- ja -isa röögatuste saatel. Teistega üldse ei arvestata. Ahhhhh....


Meie(mina, Tania ja Kiku) käisime ka shopingutuuril. Otsisin saapaid ja need ma ka leidsin(jess, nr.40 ei tundunudki eriti suured paadid) Kiku lunis välja Winxisussid(all pildil:lasteaia kitliga ja ilma ;)) Tania ostelda ei tahtnudki, oli autojuhiks ja tänu sellele sõidule oskab nüüd bensu panna self-services. Willy ikka sügavalt kahtles, et T sellega hakkama saab ja kirjutas isegi terve lk. õpetusi kaasa :D Enne uksest väljumist, ütles et loodab minu peale(talle tundub, et ma olen asjalik ja tähelepanelikum :P, lasen tal seda meeleldi uskuda hi hii)Igaljuhul bensujaamas saime ladusalt hakkama. 20 euroseid ei võtnud masin vastu, õnneks 10-ne läks loosi.
Tore päev oli ja sai Taniaga palju lobisetud ja ühist ämma kirutud :P Lapsed pidsid autos isegi ärkvel vastu. Kiku kustus kohe oma voodis. Aga Martin jätkuvalt protestib üksi magamajäämise vastu ( sellest tagasilöögist kirjutan teinekord pikemalt)

1 kommentaar:

Diana Magnus, ütles ...

nii àge et teil lahe oli ja palju süüa saite :D ning said saapad neid tahan ma küll näha :D kiku ka sussid :D nüüd peab au ja uhkusega neid siis kodus kandma :P
kallid tiele