detsember 18, 2008

Jänes :(

Laupäeval käisime Dianaga Milanos, poetuuril. Vihma sadas vastikult, aga ega me suhkrust ole :p. Leidsin ja ostsin isegi mõned jõulukingitused. See kingitrall on minu jaoks ikka paras stress, no ei istu kohe üldse. See selleks.......Pidin kella 19.ks tagasi olema, kuna meid oli külla kutsutud. Enne metroosse laskumist ostsin endale automaadist 1 eurose pileti. Milanosse sõites olin ostnud kioskist 1.20 pileti Loreto peatuseni. Aga tagasi sõites mõtlesin, et hoian 20 senti kokku :D Jõudsin siis oma peatusse ja tulin välja. Juba kaugelt nägin kontrolöre, aga mul polnud ju midagi karta...enda arvates. Minu piletit nähes raputas mehike pead. Mõtlesin, et narrib mind. Kuid tuli välja, et selle eurose piletiga võisin sõita ainult Sesto Marellini (2 peatust enne minu oma) Ja ta tegi mulle trahvi. Püüdsin teda ikka pehmeks rääkida, aga see oli kõikumatu. Jube õnnetu olin küll oma trahvipaberiga välja tulles(keeldusin kohe raha maksmast) Paberi võtsin kätte alles Gigi autos. Ja mis ma loen!! trahv 100 euri pluss pileti hind1.20!! Tema oli mulle maininud 34 euri! G oli ka nii vihane ja sõitsime kohe tagasi. Lõpuks tuli välja, et 30.päeva jooksul tasudes, maksan automaatselt 30% sellest ( s.o. 34€)
Praeguseks olen juba maha jahtunud ja paras mulle, et olin nii loll. Ma tõesti ei teadnud ja pileti peal pole ka kirjas. Nüüd olen targem-ja vaesem.

Kommentaare ei ole: