detsember 24, 2008

Haige jälle! Maavärin.

No ma tõesti enam ei või, kaua võib! Panen lihtsalt kroonika korras kirja....et Kiku jälle ei ole kõige tervem. Algas suure köhaga, päris lahtine krõbisev köha. Ja siis läks muidugi nohuks üle ja silmad jälle vesised ning punased ringid ümber. Andsin ikka omeopaatilisi terasi, kuigi pole enam erilist usku neisse. Täna oli Mardikal ka paras köha. Ohh ja ahh!!
Eile oli Itaalias maavärin keskus oli Reggio Emilia ja Parma vahel. Tugevus 5,2 palli Richteri skaala järgi(on vist nii?) Mina olin meie peres ainus, kes seda ka tundis. G oli just tööle läinud ja tema ei pannud midagi tähele. Lapsed magasid ja mina lebotasin diivani peal, teleka ees. Käis paras jõnksatus läbi ja värises nats tuba, kuusk ka tudises. Selle järgi sain aru, et ei olnud ikka minu pea, mis ringi käis. Igal juhul kuskil miskit hullu ei juhtunud.
Täna õhtul läheme siis esimesele õgimisõhtule. Vaatame kuidas möödub.

Kommentaare ei ole: