detsember 08, 2008

Jõulud lähenevad...ettevalmistused.

Eile oli siis teine advent ja enam ma ei unustanud tulukest aknal süüdata. Kuusel oli ka 1. päev tuba ehtida. Hais on tal ikka tehiskuusele omaselt, vastik. Nii tahaks päriskuuse ja küünla lõhna. Kuuse ehtis papy öösel ja hommikul ma filmisin, kui lapsed suurde tuppa tulid ja kuuske nägid. Kiku juba vaikselt teadis, aga Matul oli ikka suu kaua lahti, enne kui vauuu-tama hakkas. Eriti kuuseehteid ei näperdanudki, kuigi ma kartsin.
Piparkoogijahil Ikeas käisime ka laupäeval. Eriti head ja uudsed olid täisterapiparkoogid. Mugisime ka "viinerikoeri".Need on ikka eesti viinerite maitsega, mitte nagu siinsed wurstlid :( väkid. Ostsin veel glögi ja eksitusena ka punase kapsa purgis, ma arvasin et on punapeet. Peab siis maitsma, mis värk on.
Lastest tegin ka reklaampilti:p

Lapsed said pikalt mängunurgas hullata. Seal oli ju suur köök ja Martinil tegemist. Tundub et kõige parem kink talle jõuludeks olekski mänguköök. Peab mõõtma ja vaatama, kuhu see ära mahutada. Laste tugitooli peale olen ka mõelnud. Matule ongi rohkem kingiideid sel aastal. Kikul ju iga päev jälle uus idee, mida tahaks.
Külalised käisid ka Eestist. See on mulle uus tutvus(praeguse tööotsa kaudu :P) Carmen oma nunnu tütre Adrienega. Lastel oli lõbus päev. Meil ka :)
Aivar, kui sa lugema satud, siis Carmen siin pilte vaadates, tundis sind, aga ei mäletanud kus kaudu....:)

Kommentaare ei ole: