detsember 31, 2008

Raha sadas taevast....


(Ühe pildi peal on näha Matu ja papy kes aknast piiluvad)
....ja päris tõsiselt. Eile käisime Kikuga tõukerattaga sõitmas(jõuluvana kink) ja kuna meespooled kodus magasid, otsustasime meie platsile jalutada, kuhu on lastele väike lõbustuspark üles pandud. Ja enne viimase ristmiku ületamist, nägingi raha, mis õhus lendles....ja üht jalgratast, mis kiiresti kaugenes. Realiseerisin kohe, et ju siis see rattur raha kaotas. Seni kui ma mõtlesin, mis teha (pikkade juhtmetega nagu ma olen ja vot ei suutnud mina selle raha peale peakat hüpata) nägid raha ka 2 mutti. Üks neist ei mõelnud kaua, võttis raha kohe üles( kaks 20€ ja üks 50€ olid) ja seletas seal kõva häälega, et peab nüüd ratturpoisi kätte saama.....eks nüüd ta ole 90€ võrra rikkam.;))Mina loll punusin Kikuga minema, lootes et rattur kuskil peatub, aga see kadus kiiresti silmist. Mutid ka kadusid.
Kiku läks lasterongiga sõitma ja temal näkkab nagu alati, sai saba pihku ja teise sõidu gratis.

Kommentaare ei ole: