november 05, 2008

Tõbised ja minu tööots.

Lilled Diana perelt. Tànud ja musid :P
Pean nüüd natuke halama ja tõdema, et käes on kardetud ja vihatud haigusteperiood. Otsa tegi lahti Kiku nagu juba mainitud. Mitmeks päevaks õnnestus, meil teistel, terveks jääda...aga lõpuks sai selle vastiku viiruse ka Mardikas. Nädalavahetusel õnnestus meil külla meelitada kallis Diana oma armsa perega. Ja olgu siinkohal järjekordselt ;P kinnitatud, et me võtsime teid vastu suurima heameelega. Laup. oli kõik ok, aga pühap. õhtul paar tundi peale õhtusööki, oksendas M kõik välja ja seda ka mitu korda öösel. Ja tal ei lähe see üldse nii libedalt, kui õekesel. Ta ei taha ikka üldse seda kaussi enda ees näha ja hoiab viimse võimaluseni tagasi. Järgmisel päeval ta muidugi eriti ei söönud ja oksendas ainult katarri verelibledega :( See pidi tulema köha tõttu ärritunud kurgust, kus kapillaarid on lõhkenud. Valutas tal ka kuskilt, ma kahtlustasin pead, nagu Kikul ja hiljem minul ja G il, nuttis vaeseke lohutamatult. Lõpuks panin talle küünla ja ta sai pikema uinaku teha. Söögiisu on M nüüd kaotanud nagu Kikugi ja esimest korda näen, et raputab toidu peale pead. Eile ja täna öösel ärkas M umbes 3. ajal suure köhahoo peale ja öökis jälle katarri ja verd välja. Hommikul magab um. 10ni ja päeval ka vähemalt 3 tundi. Lohutus seegi.
Nii ja Matu haigus sattus nagu tellitult minu tööpäeva peale, õigemini pühap. õhtul keeras minul ka kõik sees ja toitu ei tahtnud nähagi. Oksendamisest ma pääsesin(ma ei suuda ja ei oska seda üldse teha) aga välja tuli kõik teisest otsast:P Tööle muidugi selles seisundis minna ei suutnud, aga mul õnnestus leida endale asendaja, esmaspäevaks. Tore eesti noormees, Kristjan :) tänud. Täna käisin ikka ise kohal, läbi jubeda vihmasaju, mis Milanot uputab. Bussid muidugi hilinesid täiega 30 min. ja sõit kestis 20 min asemel tund. Õudus kuubis. Lõppkokkuvõttes mul ikka vedas, jäin 30 min. hiljaks, aga kohtualused tervelt 1h. Seega algus lükkus edasi. Tänane päev oli suhteliselt kerge. Tõlkisin poistele vähe, täna ei tegeletud "nende asjaga" vaid leedukaga. Lobisesime niisama :P ja üks neist pabistas, kas jõuab oma seebikat vaatama kella 16ks. Jõudis.
Nats tööd sai ikka ka. Üks advokaatidest palus mul kohtukutse eesti keelde panna. Tegin ära, aga sai ikka nats konarlik ja pärast tuli palju sobivamaid väljendeid pähe...aga noh tasuta sai, ajab asja ära ;) Kohtuasi pidi dets. ära lõppema, aga nüüd luges kohtunik juba jaan. päevad ette. Ja eesti keelseid tunnistajaid tuleb ka ning mina pean mikkarisse tõlkima. Juba värisen.

3 kommentaari:

Reine ütles ...

Loodame, et saate ikka tervemaks!

Diana Magnus, ütles ...

tupsukesed.. suure mega suured kallid.. harakale valu ,varesele haigus..
nii hea ikka et sul selline voimalus ,saad nata kogemusi ja nata raha :P

Maukas ütles ...

Tànud teile kullakesed, heade soovide eest! :))