november 17, 2008

Mardikas sööb ise.

Siin pildil on siis Mardika abimees-lusikas.
Jah, umbes kuu aega tagasi hakkas lusikat enda kätte tahtma. Aga nii aeg-ajalt, sain ikka aidata ka, kui vaja. Ma lihtsalt olen nii laisk, et ei viitsi hakata alati põrandat pesema ja riideid vahetama tal, kui iseseisvalt söödud-pläkerdatud on :p Aga nüüd sai poisil asi käppa ja enam lusikat ei loovuta. Isegi kui näeb silmanurgast, et mu käsi liigub tema poole....tõstab hädakisa ja raputab pead :D
Tegelikult on ta väga osav. Saab taldriku ilusti puhtaks ja eriti maha ei lähegi. Vahest harva aitab käega kaasa. Söömine käib tal muidugi väga kiiresti. Lusikas suhu ja kohe teist taga ajama. Gigi siis keelitab teda aeglasemalt sööma. Ma ei saa midagi ütelda, ise olen sama kiire või kiiremgi :P
Tubli poja!
See on küll teemaväline, aga panen end häbiposti. Täna sõin pool suurt karpi assortiikomme, üksi olles ära. Nende kommidega varustab meid üks ukraina sõbranna. Ja head nad on :P

3 kommentaari:

Diana Magnus, ütles ...

Mardikas on vàgaaaaaaaaaa tubli :)
ja komme sòò ja sòò..nikuiniii kuskile ei tule :P

Ruudi ütles ...

Teil on eriti tubli poja, et sööb ja veel sellise lusikaga!
Meie preilil, kui suurt kahvlit pole ja saiatükki teises käes ( nagu issil) siis kisab!
SEllised beebilusikad on mienvik juba alates aastast, vist..

Anonüümne ütles ...

miks minevik? tahab suurte moodi olla? See vàike, kõver lusikas on nii mugav. Kõik saab ilusti suhu. Pikemaga on raskem, palju läheb suust mööda.