november 20, 2008

4. tööpäev.


Nii, siin ma käin siis tööl:) Kiku hakkas palju küsimusi esitama,kus ma käin ja mis ma teen. Nii, et otsustasin oma targa peaga paar pilti teha. Targa peaga sellepärast, et muidugi ei lasta Kohtumajja fotokaga sisse. Tavainimesed peavad seal ju metaldetektori alt lägi käima ja kott läheb ka röntgenist läbi( ma kasutasin siin oma suuvärki, lihtsalt ei tule õiged nimed praegu meelde) Ja muidugi lasid nad mu fotoka valvelauda jätta, ise vastutust võtmata. Kui päeva lõpus järgi läksin, siis visati muidugi kohe nalja, et fotokat pole enam...lõpuks sain fotoka ikka tagasi ja kommenteeriti, et muidugi jäin ma neile meelde ja kuidas saaks mind unustada...Tavaliselt minule selliseid nalju ei tehta(ma tõsine tots) ja veel sellisel tööpostil. Ma olin leedu tõlgiga koos, äkki sellepärast. Kirjutan seda nonsensit sellepärast et eesti poisid aulas just kirusid itaalia mehi: et nood käivad Eestis naisi lantimas ja vahivad alati pika pilguga järele(ühe advokaat lubas ka Tallinna naist otsima minema) ja lähevad kohe peast segi ja avaldasid uudishimu, tea kas need mehed ise ka väärt on. Mina ainult muigasin selle peale. Selline mu töö ongi seal: lobiseda ja loba kuulata.
Tegelt päev oli seekord pikk, kella 17-ni, väikse lõunapausiga. Õnneks veedame lõuna koos leeduka Daivaga ja nii on lõbus. Tunnistamas käivad ikka juveelipoodide töötajad ja lõpuks 2 itaalia poolset uurijat (maresciallo ja brigadiere) appi vot nendega läheb pikale....ja mul tuli jube peavalu ka. Kuulata pidevalt tf. numbreid, nende asukohtade ja omanike tuvastamist, kes-kellele helistas, kus, millal...Jube. Poistele pole veel sõna antud, keegi tunnistajatest pole nende peale näidanud. Ja nemad olid muidugi puu otsas, kui pauk käis. Tegelikult ma täitsa usun ka. Uskumatu on see, et nad ikka vangis istuvad. Järgmise korrani siis......

5 kommentaari:

Kristel ütles ...

Sa oled ikka vàga tubli! Ma pole kunagi julgenud ametlikesse kohtadesse tòlkima minna, sest mòtle, kui eksid mòne tàhtsa sònaga (et pole tàpselt see termin), et àkki on veel mingid tagajàrjed:)...Eriti raske oli kord ùtelda ei kaitseministeeriumile, kes palju raha pakkus, aga "non me la sono sentita". àkki oleks veel sòjaks làinud XD.
Tublid te, kes te sellega hakkama saate!

Anonüümne ütles ...

Kristel, kas sa tahad mind àra hirmutada;) Kui juba sina ei julge....mis siis mina. Tegelikult mulle tundub, et siin Itaalias on kõik väga "ladnad". Kohtunikud(4 blondiini) ranged küll ei tundu.:P Sealt on enne mind hullemaidki läbi käinud ( 1 ei olevat üldse it.k. osanud)Ja terminid tulevad tasapisi, iga päev õpin midagi uut.Raskem osa on veel ees, siis kui pean eestlastest tunnistajatele tõlgiks olema.

Kristel ütles ...

Ei tahtnud hirmutada :), oli lihtsalt imetlus! :)Ma usun, et seal ongi seda just paremat eesti keele oskust vaja (nagu teil).
Igal juhul,in bocca al lupo!
Un abbraccio!

Diana Magnus, ütles ...

nu kallis sa oled tubli. jàtka samas vaimu edasi.. ning sekused v+ivad jàtkata :D :P

Anonüümne ütles ...

Aitàh Kristel! Dianale ka:)tànud!