september 29, 2009

Kiku on augustatud ;))

Selle asjaga oleme siis ühelpool. Kiku käis nagu uni peale, juba eelmisest aastast. Vastu pole ma sellele eriti olnud, aga julgustanud ka mitte. Täitsa tema otsus. Eelmisel nädalal käisime korra apteegist läbi, kus auke tehakse, kuid kahjuks ei olnud kindla käega apteekrit tööl. Kiku küsis iga päev, millal me läheme.... Esmaspäeval tegime siis mõtte teoks.
Kindla käega augustajaks osutus mu lemmik apteeker juba sellest ajast, kui esimest a. Itaalias olin. Tema soovitusel olen ikka seda looduslikumat kraami soetanud. Kiku oli vana rahu ise. Tundus tegelikult apaatne, üldse ei näidanud valu või hirmu välja. (täpselt nagu ta emme ;)) Valis oma kõrvarõnga välja, seekord helesinise kivikese. Oleme enne apteegis uudistamas käinud ja alati on ta erineva kivi valinud. Helesinist aga ei olnud ja Kiku valis läbipaistva. Jäi endale kindlaks, kuigi meile meeldis lilleke. Esimene auk sai kõrva nii kiiresti, et ma ei saanud arugi. Kiku ei pilgutanud silmagi.
Siin siis tehakse teist auku ja ta ütles moe pärast aiia. Väga tubli oli! aga see talle ei meeldinud, et peab pea 2 kuud järjest nendega olema. Oli valmis isegi tagasi minema....ma lugesin talle(hirmuäratavad) sõnad peale...
Eile õhtul soovisin kõrvarõngastega Kikule head ööd ja ta tahtis et ma kõrvakatele eraldi sooviksin. Keset ööd märkasin, et ta on ärkvel ja pobisesin: maga edasi Kikuke. Ja tema mulle vastu: kõrvarõngad magavad, aga mina ärkasin korraks üles :D

2 kommentaari:

Ruudi ütles ...

jajahh, meie emmel on ka 5 auku kõrvas ja vana auk ka nabas... Anni koguaeg imetleb kõrvakaid ja tahab endale ka... veel niisama muidugi!

Aga jah, tänapäeva lapsed juba õige varakult soovivad ( ja saavad ka) auke :) ( st. A saab ka kui tahab, augud on üks neist asjust, mida ma ei pea suurte inimeste asjadeks).

Väga otsustuskindel tüdruk, isegi ei piiksatanud!

Diana Magnus, ütles ...

:P tubli vapper neiu :P