september 20, 2009

Aastapäev :)))

Täna on siis väga tähtis päev ;) Saab aasta minu tutvusest Dianaga. Näed on ikka kasu sellest ebaesteetilisest kuupäeva templist piltidel (muidu ma vaevalt täpset kuup. mäletaksin) Eile saime jälle Milanos kokku ja tegime Scala ees pilti. Mul juhtus isegi sama pluus seljas olema (jube palav oli sellega) ja Dianal oli eelmise aasta pluus kotis kaasas (samuti juhuslikult). Punane kott oli seekord minu õlal :D
Tänu Dianale ja mu tööotsale olen sel aastal ikka kõvasti Milanot tundma õppinud. Eelmiste aastate jooksul tundsin vaevalt Duomo ümbrust ja corso Buenos Airest. Gigi nimelt ei taha sinna kaootilisse Milanosse eriti minna.
Eile jalutasime niisama ringi ja muidugi kolasime poodides ja ostsime trähna kokku. Vähemalt meie Dianaga, Meeril seda halba kommet ei ole ;P Käisime ka ühes jaapani kohas nälga peletamas. Muidugi jätsime sushi solidaarsuse mõttes puutumata ;D
Eelmisel aastal olime koos Triinuga. Teda pole me kahjuks enam näinud. Küll aga oleme ühenduses ja temast on saanud noor ema :) Kallid neile!

1 kommentaar:

Diana Magnus, ütles ...

musi musi musi musi musiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.... :P