märts 11, 2009

Ketchupi fännaja.

Arvuti ees ketchupit friikatega söömas. Kui punane kaste on kõrval läheb Kikul enamus toitudest paremini alla. Ta on seda söönud supikanaga, keedukartulitega, igasuguse liha ja viineritega ja muidugi leivaga. Ja ketchupist peab taldrik ikka üleujutatud olema. Ei mäletagi millal ta selle endale avastas. Äkki McDonaldsis (käime seal harva) seal ma võtan alati friikate kõrvale ketchupit Gigi aga majoneesi. Loodan ainult et see kraam ta maole halba ei tee. Martin on ka hakanud, Kiku abiga ja soovitusel, kõnealust kraami proovima. Ja tundub et tallegi on see meeltmööda ;p.

3 kommentaari:

Reine ütles ...

Ketsup!
Millegipärast siin Itaalias pole kunagi seda laual, restokas ega kuskil mujal näinud. Aga õnneks pole ma ka eriline ketsupifänn.
Küll aga tomatimahl-- viimasel ajal joon salaja passata di pomodorot :) hahaaaa :D
Ükskord vist isegi otsisin kohalikust Coop-ist ketsupit ning seal oli ainult üks sort!

Millegipärast pole mina ühtegi itaallast näinud, kes ketsupit sööks või ka ostaks :(
Ka minu enda kaasa vaatab ketsupit nagu midagi väga vastikut. Aga kui Eestis pastat tegin ning sugo-sse tomatipasta asemel ketsupi panin, siis ei kobisenud midagi :)

Aga müts on igavesti vahva! ;)

Ruudi ütles ...

ega see ketsup head nüüd ka ei tee. Seal on tomatist vaid hais, ülejäänu on puha keemia.
Müts on ilus!

Maukas ütles ...

Siinsetel sugulastel ja sõpradel on küll ketchup kasutusel. Ma imestan hoopis et ei kobisetud ja nina ei kirtsutatud jne kui pastaga ketscupit sõid. Seda harjumust põlatakse väga palju minu arvates. Ja olen nõus.
Seda et ketchup head ei tee, ma tean. Loodan et liigselt tervist ei riku. Kuigi ega ta iga päev seda ka ei söö. Mitte rohkem kui 2 korda nädalas.