aprill 13, 2009

Bisnonna 90!!

Täna oli kalli nonna Cesira 90. sünnipäev! Käisime kogu suguvõsaga restoranis söömas. Nonnale üllatusena, kuna tema arvas, et söövad koos tütre ja tema perega. Teda aga sõidutati hoopis restorani, kus me kõik teda juba ees ootasime.

Pilte sai muidugi omajagu klõpsutatud. Ilm oli lausa super, 26 kraadi kindlasti. Lapsed olid terve aja väljas. Korraks õnnestus neid ka pastat sööma meelitada, aga siis panid ka kiiresti plehku. Kiku oli seal enamasti Carolaga, kuid Mardikas ei tahtnud neist sammugi maha jääda. Ja õnneks said nad koos hästi läbi.

Restoraniaias oli suur võilillemeri ja mina sain palju pärgi punuda. Siin seda näputööd ei tunta ja jälle oli palju imestajaid ümber ;)) Küll ma olen ikka tubli ja kannatlik ja see on ikka päris anne :D Ma siis ütlesin et selline anne on Eestis kõigil tüdrukutel.:)


Siin mõned õnnelikud pärjaomanikud.

Kõik saime mälestuseks kaasa keraamilise nonna südame. Meie oma suutis Martin kohe ära lõhkuda.

Lastele oli tõmbenumbriks suur jaanalind. Martin pidas teda alguses kaameliks:D Ei tahtnud pärast enam aia juurest ära tulla.
Pühapäeval kui nonnide juures lõunal olime, siis pilte ei teinud. Mõned tegi (shokolaadimunadega) Willy oma fotokaga. Ja kui need lõpiks minuni jõuavad, panen üles ja kirjutan paar rida juurde.

3 kommentaari:

riina-lore ütles ...

Pärjapunumine on jah siin uskumatu oskus. Minult tulid ka võhivõõrad piknikupargis küsima, et kuidas ma pojale nii ilusa pärja oskasin teha ja kas näitaksin ette. Ma näitasin, aga ühelgi ei õnnestunud järgi teha. Lapsepõlves on ikka kõvasti harjutada saanud.

Maukas ütles ...

Ei osatud või ei tahetud järgi teha jah. Pole neil natukestki püsivust.

Diana Magnus, ütles ...

just just.. :P väga suur anna sul marju :P ;)
nii ilusad pildid :)
jaanalinnud ka ära nähtud.. küll lastel oli vaffa kindlasti? ..
musid